Cim Bom’un son haftalarda en formda ismi olan Wesley Sneijder, Galatasaray Dergisi’nin Ocak sayısına önemli açıklamalarda bulundu. Merak edilen birçok soruya içtenlikle yanıt verdi. Maslak’ta yaşayan Sneijder, İstanbul’daki yaşantısıyla ilgili olarak, “Hollanda 16 milyon nüfuslu bir ülke. Burada sadece İstanbul’da o kadar insan yaşıyor. Trafikte olmaktan nefret ediyorum. Siz bununla yaşamaya, günün 40-45 dakikasını trafikte geçirmeye alışmışsınız. Açıkçası ben buna hiçbir zaman alışamam” diye konuştu.


‘Van Gaal tavsiye etti’

Sneijder, Galatasaray’da oynadığı için milli takıma seçilmediği iddialarını, “Bu doğru değil. Buraya gelmemde Van Gaal’in tavsiyesinin büyük etkisi oldu” diyerek yalanladı. Wesley Sneijder, Juventus maçından önce gol atacağını hissetmediğini belirterek, “Ancak maçı alacağımızı, onları yeneceğimizi hissediyorduk. Bu maçtaki golüm benim için çok özeldi. İnanılmaz bir deneyim ve heyecandı. Kulüp tarihi, takım arkadaşlarım ve taraftarlar için unutulmaz bir an ve gündü. Doğruyu söylemek gerekirse, Şampiyonlar Ligi’nde bir üst turu getiren golü tarif etmek kolay değil” diye konuştu.

‘Mou, kardan korkuyor’

Hollandalı yıldız, Aslan’ın rakibi Chelsea’yi çalıştıran eski hocası Mourinho’yla görüşüp görüşmediği soruuna ise, “O benim için çok özel biri. Kura çekiminden sonra konuştuk. Bana gülerek, ‘Umarım İstanbul’da kar yağmaz’ dedi. Çok iyi dost olabiliriz ama onu yenmek istiyorum” yanıtını verdi. Wesley Sneijder, ligde daha oynanacak çok maç olduğunu ve Fenerbahçe ile farkın kapanabileceğini belirtti. Son olarak Roberto Mancini’ye değinen yıldız futbolcu, “Hocanızın size güvenmesi önemli bir şey. Benim yeteneklerimi biliyor ve sahada benden verim alabileceği bir yerde oynatıyor. Çok daha özgürüm, istediklerimi daha rahat yapıyorum. Bu da benim kalitemi ortaya çıkartıyor” diye konuştu.

0 yorum :

Yorum Gönder

 
Top